[Contact.Links.info.] [Beleef Opsterland.] [Downloaden.] [Zoek op Site.] [Gratis.]

Lanterfanten.

Wandelen.

Hoofdstraat.

Lanterfanten=.

Overnachten.

Culinaire avonturen.

Beleefplaats.

Expositie.Galerie.

Evenementen.

Cultuur.Historie.

Arrangementen.

Fietsen.

Waarom Wandelen.

Musea Opsterland.

Antiek-Curiosa.

Winkels.

B.T.B.

Zoek op Site.

Wellness.

Rondleidingen.

Slowness.

Langzaam.

Stadige Streek.

Lanterfant Tips.

Waldpyk.

Tijd voor nu.

Citaten Slowness.

Stilte is.

T.I.P.Beetsterzwaag.

Onthaasten.

Gratis.

E-Book.

Slow Region.

Nietsdoen

Cultbee.

Hara Hachi bu.

Saai.Interessant.

Reeen kijken.

Discipline om te Lanterfanten.

Fiersichten.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Voor de toekomst van Friesland 2030 zijn 700 plannen ingediend door instanties en partikulieren,
een klein aantal is voor tv fryslan uitgezonden.
Lanterfanten was 14 mei 2007 op tv Fryslan.
 
Lanterfantsje
Neffens Henk de Boer wurdt it heech tiid om mear te lanterfantsjen! Henk fynt dat we te folle dwaande binne mei it fertsjinjen fan jild en dÍr troch kinne we minder goed genietsje. Lanterfantsje is de oplossing. It is goed foar de geast en jo krije der mear enerzjy fan.
 
 
Vooruitblik.
Toerisme en zorg zijn sterke troeven voor de toekomst van Friesland en passen bij het behouden van de rust, ruimte en cultuur.
Trefwoorden die passen bij deze trend zijn:
Leisure, Health, Wellness, Slowtime, Lanterfanten, Onthaasten, Gastheerschap, Autentisiteit, Welzijn, Lifestyle, Savoir Vivre(genieten van het goede leven) Aandacht, (aandacht is de enige factor die schaars wordt in een wereld van overvloed) Less (Less is more) Lohas (lifestyle,s of Health and Sustainability) Me-Time (tijd voor je zelf). Lazy.
In het rapport over Friesland 2030 wordt Friesland geschetst als een centrum van welbevinden voor Nederland.
Het gaat om een mix van zorg, gezondheid, welzijn, recreatie en toerisme.
Ook preventie t.b.v. zowel lichamelijke als geestelijke gezondheid zal steeds belangrijker gaan worden.
Gastheerschap met een focus op het geven van persoonlijke aandacht voor de doelgroep die zoekt naar een chique ambiance in een rustige en ruime omgeving.
Samen met een schone lucht  en minder hectiek  een aantal krachtige selling points.